пятница, 20 июня 2014 г.

Рефлексія.Модуль 3-4

Сьогодні заняття було ще цікавіше. Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту. По-перше, ми працювали в парах,де обговорювали свої обранні теми проекту. По-друге, розглянули дуже багато документів, а саме: державні стандарти, навчальні програми, документ "Форма оцінювання Основних запитань навчального проекту", документ "Форма для оцінювання обраних стандартів, програм та сформульованих навчальних цілей". Далі познайомилися з ключовими, тематичними та змістовими питаннями, а потім написали перші варіанти своїх питань до проекту. А саме цікаве - це створення опитувальника. Другий день навчання дав мені багато цікавого і нового. З нетерпінням чекаю наступний день! Дякую всім за чудову атмосферу і дружню роботу!

7 комментариев:

  1. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить
  2. Молодець! В тебе все чудово виходить. Ти найшвидше виконуєш завдання, допомагаєш іншим. Весь день на позитиві і в гарному настрої. Дякую за співпрацю. Сoнечко, не переживай в тебе все вийде якнайкраще! Будь оптимісткою!

    ОтветитьУдалить
  3. ВІтаю! Рефлексія вже краще. Але постарайтеся писати короткими реченнями : одне речення - одна думка. Спробуйте більшість речень починати з "я думаю...", "я вважаю", "я згодна", "я сумніваюся", " поділяю цю думку", "я обома руками голосую "за""... ОК? Опишіть труднощі, які у вас виникли, що вдалося краще.
    У вас все вийде, ви гарна учениця. Успіхів!

    ОтветитьУдалить
  4. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Мені з сусідкою дуже повезло. Вона уважна, старанна, відповідальна. Я думаю, що ви впізнали хто це. Дякую за співпрацю.

      Удалить
  5. Дякую. Обов'язково прислухаюся до вашої поради.

    ОтветитьУдалить